PEUGEOT | AUDI | BMW | ŠKODA | CITROEN | RENAULT | HONDA | VOLKSWAGEN | FORD | HYUNDAI | KIA | TOYOTA

Motory Peugeot

V řadě 607 je k dispozici 5 motorů, včetně 2 motorů V6. Zdrojem tohoto textu jsou zejména materiály společnosti Peugeot ČR.

Benzínové motory Peugeot

Motor 2.2 l

I tento motor dokáže luxusní vůz Peugeot 607 pěkně prohnat, dosahuje maximálního výkonu 116 kW při 5 650 ot./min. Pro dosažení velkého točivého momentu v nízkých otáčkách, je vačkový hřídel sacích ventilů se systémem proměnného časování (on/off, VTC), který se posunuje o 20° vzhledem ke klikovému hřídeli. Díky tomu motor pěkně táhne již od nízkých otáček bez nutnosti řazení.

V bodech

  • Zdvihový objem: 2 230 cm3, 4 válce
  • Převodovka: manuál 5-ti rychlostní
  • Výkon: 163k při 5 650 ot./min.
  • Točivý moment: 220 Nm při 4 150 ot./min.
  • Zrychlení 0-100 km/h: 9,2 s
  • Max. rychlost: 220 km/h

Spotřeba paliva

  • Město: 13 l
  • Kombinovaná: 9,2 l
  • Mimo město: 7,0 l

Motor 3.0 l V6

Špička nabídky vozů Peugeot 607 je tvořena benzínovým tří-litrem (objem 2 946 cm3, vrtání 87 mm, 82,6 mm), který dosahuje maximálního výkonu 155 kW při 6 000 1/min. Motor vychází z modelu ES9 J4S, který se používal v modelech 406 a 607 – oproti starším modelům ovšem navyšuje výkon + 3 kW a točivý moment + 5 Nm. Lepších charakteristik motoru bylo dosaženo upraveným výfukovým potrubím a použitím systému průběžného proměnného časování rozvodu (VVT) vačkových hřídelů sacích ventilů.

V bodech

  • Zdvihový objem: 2 946 cm3, 6 válců
  • Převodovka: automatická 6-ti rychlostní
  • Výkon: 211k při 6 000 ot./min.
  • Točivý moment: 290 Nm při 3 750 ot./min.
  • Zrychlení 0-100 km/h: 8,4 s
  • Max. rychlost: 235 km/h

Spotřeba paliva

  • Město: 14,9 l
  • Kombinovaná: 10,2 l
  • Mimo město: 7,4 l

Dieselové motory Peugeot

Do vozů Peugeot 607 jsou montovány dieselové motory HDI o objemu 2.0 l, 2.2 l a 2.7 l V6. Tento motor je založen na přímém vysokotlakém vstřikování paliva, Common Rail. Motor je samozřejmě vybaven moderním filtrem pevných částic FAP druhé generace. Dieselové agregáty splňují emisní normy EURO3.

Motor 2.0 l HDI – DW10 BTED4

Motor o objemu 1 997 cm3 (vrtání 85 mm, zdvih 88 mm) s turbodmychadlem dosahuje maximálního výkonu 100 kW při 4 000 1/min a točivého momentu 320 Nm při 2 000 1/min.

V bodech

  • Zdvihový objem: 1 997 cm3, 4 válce
  • Převodovka: manuál 6-ti rychlostní
  • Výkon: 136k při 4000 ot./min.
  • Točivý moment: 320 Nm při 2000 ot./min.
  • Zrychlení 0-100 km/h: 10,3 s
  • Max. rychlost: 190 km/h

Spotřeba paliva

  • Město: 8,1 l
  • Kombinovaná: 6,1 l
  • Mimo město: 5,0 l

Motor 2.2 l HDI 16V FAP

Tento nový dieselový motor je vybaven dvěmi turby, díky kterým dosahuje výborného výkonu 125 k (170 koní) a točivého momentu 370 Nm při 1 500 otáčkách.

V bodech

  • Zdvihový objem: 2 179 cm3, 4 válce
  • Převodovka: manuál 6-ti rychlostní
  • Výkon: 170k při 4 000 ot./min.
  • Točivý moment: 370 Nm při 1 500 ot./min.
  • Zrychlení 0-100 km/h: 10,3 s
  • Max. rychlost: 202 km/h

Spotřeba paliva

  • Město: 8,5 l
  • Kombinovaná: 6,4 l
  • Mimo město: 5,2 l

Motor 2.7 l V6 HDI

Nejvýkonější dieselový motor v 607-čce má objem 2.7 l a velice pěkný točivý moment 440 Nm při 1 900 ot./min.

V bodech

  • Zdvihový objem: 2 720 cm3, 6 válců
  • Převodovka: automatická 6-ti rychlostní
  • Výkon: 204k při 4 000 ot./min.
  • Točivý moment: 440 Nm při 1 900 ot./min.
  • Zrychlení 0-100 km/h: 8,4 s
  • Max. rychlost: 230 km/h

Spotřeba paliva

  • Město: 11,6 l
  • Kombinovaná: 8,4 l
  • Mimo město: 6,6 l


Doporučujeme

Postavíme vám kanadský srub
a další srubové stavby.